Bindweefsel massage gezicht

De bindweefsel massage van het gezicht is een natuurlijke gezichtsbehandeling die het verouderingsproces van de huid vertraagd, rimpels verminderd, het zorgt voor een stralende en strakkere huid.  Deze massage heeft een positief effect op de huid en spieren en zorgt tevens voor een diepe ontspanning van gezicht, hoofd, hals en nek.

De massage bestaat uit verschillende onderdelen: een bindweefselmassage, lymfedrainage en reflexpunten van het gezicht.

De bindweefsel massage zorgt ervoor dat dieper gelegen spieren worden behandeld, de doorbloeding goed op gang komt, verklevingen los worden gemaakt, stimuleert de aanmaak van collageen, zorgt ervoor dat de huid elastischer wordt.

De reflexpunten in het gezicht staan in verbinding met de organen in je lichaam, Is er stagnatie op deze plek dan kunnen er rimpels en lijnen ontstaan. Door deze reflexpunten te activeren zet je het lichaam weer in beweging.

Lymfedrainage zorgt voor de afvoer van vocht en afvalstoffen in je lichaam, het zuivert je lichaam.

De effecten van deze massage:

-verbetering van de huidconditie

-stimulering van de doorbloeding van de huid

-stressreductie door opheffen van de onderhuidse verklevingen

-verbetering van de opname van voedingsstoffen

-nieuwe aanmaak van collageen

-bevordering van elasticiteit van de huid

-ontspanning in de nek, schouders

-vermindering hoofdpijn

Er zijn enkele contra indicaties waarbij deze massage wordt afgeraden: tijdens zwangerschap, hoge koorts, zware infecties, ontstekingen aan het adersysteem, hemofilie, ontstekingen aan het lymfestelsel.

De facelift massage duurt 45 minuten en kost €45.