Warme Gember kompressen behandeling

Warme Gember kompressen behandeling:

De geneeskrachtige stoffen van gember dringen diep door in je lichaam, verwarmt en ontspant overbelaste organen, spieren en weefsels en helpt je lichaam afvalstoffen af te voeren.

Gember heeft o.a. een pijnstillende werking, verminderd zwellingen, is ontstekingsremmend en verbeterd de bloedcirculatie.

gember gezond

Warme gember kompressen hebben een gunstig effect bij:

-afvoer afvalstoffen

-lage rugpijn

-veel soorten acute en chronische pijnen zoals reuma, artritis, fibromyalgie

-slechte slaap en weinig energie hebben

-bij vele soorten ontstekingen

-oplossen van slijmen in het lichaam, bij astma of bronchitis

-verminderd spierpijn, zwellingen en stijfheid

-bevorderd spijsvertering

-stimuleert immuunsysteem

-stimuleert de bloedcirculatie

-bevorderd transpiratie

-verlicht of ter voorkoming van griep en verkoudheid

-huidirritaties

De warme gember kompressen worden gemaakt met verse gember. De meest gebruikelijke plek om de gember kompressen te plaatsen is op de rug. Door de hete gember kompressen wordt de doorbloeding van het lichaam verbeterd. Hierdoor kunnen de gestagneerde gebieden van het lichaam weer worden geactiveerd.  Uiteraard is het ook mogelijk om de kompressen op andere plaatsen op het lichaam te plaatsen, zoals bijvoorbeeld op gewrichten, in overleg. De warme kompressen liggen gedurende 20 minuten op het lichaam en zullen regelmatig worden vervangen door nieuwe warme kompressen. Het is raadzaam om na deze behandeling voldoende water te drinken, zodat de afvalstoffen uw lichaam kunnen verlaten. Het eerste glas water krijgt u na afloop van de behandeling.

Warme gember kompressen kunnen NIET gebruikt worden indien u last heeft van een maagzweer of bloedverdunners gebruikt (gember werkt remmend op het stollingsproces) .

Ontspanningsmassage + gember kompressen  90 minuten € 50,00.

Een voordeelkaart 5x warme gember kompressen + massage 90 minuten kost €240, dat is €10 voordeel.

Ieder lichaam is natuurlijk anders, dus het kan zijn dat er meerdere behandelingen nodig zijn.

Let wel: ik stel geen diagnoses, daarvoor verwijs ik u naar uw arts. Een behandeling met gember kompressen ondersteunt de reguliere geneeskunde, maar is nooit een vervanging hiervoor.